| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

konvalinko, já si zas neumím představit, že taxikařím a jezdíme domů pozdě večer.
ad oblečení - super se mi třídí a přebírá při nějakém dobrém filmu, naposledy jsem si takto super přetřídila při Švadleně. Minimálně jednou za sezonu přebírám, třídím, protože vytahuju dětem věci, které mám nachystané až dorostou, obměňuju šatník za letní/zimní apod, takže se k tomu musím dostat, i kdybych nechtěla. taky máme provizorní šatnu, než pořídíme vestavěnou přes stěnu, mám policový regál a tyče, plus úložné boxy, a o to víc je to nutné dělat. je to o organizci práce, já pracuju na plný, studuju, dětí mám víc, ale ten čas si najít musím, abychom se tu nezavalili. pokud by vám taková očista věcí pomohla k větší pohodě, měla jsi to udělat už dávno (některá dopol v týdnu jsi doma, ne?)
jinak ad téma - po tom, co tě čtu, tak si říkám, že někdy tím, co označujeme za šťastné dětství, až tak šťastné úplně být nemusí.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.