Přidat odpověď
Ale když mluví správně, klidně ať mluví jednoduše. Ale pořád by měl znát a být si jistý i třeba v tom předbudoucím čase. Je fakt, že ten tolik často nepoužije,ale rozdíl v předpřítomném a minulém by zvládnutý mít měl. Jenže zase z osobní zkušenosti s paní učitelkami z prvního stupně je v podstatě nepoužívání členů, učení pomocí překladu... příklad z písemky mého dítěte. Veverka jí oříšky. Dítě použilo přítomný čas prostý, paní učitelka řekla, že to je špatně. Špatně by to ale bylo,kdyby to bylo v kontextu, s obrázkem, kde je situace nakreslená a nebo zadání použít přítomný čas průběhový. Prostě já vidím ten důvod, proč i první stupeň vyžaduje velmi dobrou znalost jazyka.
Další příklad byl třeba, když učitelka učila větu: I like strawberry. Přitom logicky tady musí být množné číslo ... tohle jsou opravdu jen příklady ze školních sešitů mých děti v minulém školním roce.
Předchozí