Přidat odpověď
Mám to štěstí, že bydlíme v tzv. dobré čtvrti s dobrýma spádovýma ZŠ a jazykovkou, která byla klasickou jazykovkou, kdy ji navštěvovaly mé děti (nyní je z ní klasická spádová škola). 70% děti končilo školu s certifikátem FCE a zbytek měl alespoň PET.
Aby se děti naučily na tuto úroveň musela také fungovat nadstandartní komunikace učitel x rodič x dítě. Na stránkách třídy bylo co v dané hodině probíraly, na co se zaměřit, fungovala i e-mailová komunikace, když bylo potřeba vyřešit něco soukromě. Od 7. třídy jedna hodina aj s rodilým mluvčím a od 1. třídy bylo možné si připlatit soukromou výuku (dvouhodinovka týdně)v jazykové škole, která fungovala přímo ve škole a navazovala po obědě na výuku. V jazykovce bylo skvělé, že 1. - 5. třída měla v rámci vyučování jak rodilého mluvčího tak českého učitele. Pravidelná slovní hodnocení byla běžnou záležitostí. Děti také skládaly postupně Cambridge zkoušky tak, jak postupovaly ve výuce.
Dle mého i jazyk se na ZŠ učit kvalitně a nemusí se čekat na 8G jako na spásu, ale chce to vzájemnou komunikaci.
Předchozí