Přidat odpověď
Tak jak se to vezme. Platíme třeba soukromou školu a jsem přesvědčená, že to je ku prospěchu věci - prostě malý počet žáků a skutečně individuální přístup, a to ve všem - v přístupu školním, osobním.
Od školy vyjíždějí angažovaní žáci ven na pobyty - v rámci projektů. Ne každý, ale kdo pracuje na projektech, má šanci. Takže výjezdy jsou prakticky zdarma - jen kapesné. Z těchto výjezdů má syn kvanta nových kamarádů v různých zemích - to taky není na škodu.
Důraz je dán na angličtinu, tudíž celkem drahý "koníček" je angličtina. A každé z mých dětí tu a tam měli výrazně dražší koníčky /kroužky/, které jsme jim dopřáli - aby neměli pocit, že to a tamto nemohou.
Nicméně si myslím, že přímá úměra nefunguje. Ale u nás je to tak, že je to všechno v přímé úměře - ale zas my hodně dáváme důraz na to, aby je to bavilo - je mi celkem fuk, jestli z toho budou někdy potom plynout nějaké výhody.
Předchozí