Přidat odpověď
ahoj, tak toto samé jsem řešila loni se svým synem. Tak ti trochu popíšu, jak to bylo a jak to nakonec dopadlo. Začalo to velmi podobně, jak u vás, kluci si pohrávali s pouzdrem, vysmívali se kvůli značce mobilu, později vymýšleli hanlivé nadávky atd. Taky jsem to řešila velmi hezky z paní učitelkou, potom panem učitelem, kluci maximálně dostali poznámku, ale absolutně nic se nezměnilo. Při konfrontaci syna a agresora v hodině to pak navíc dopadlo tak, že dostal poznámku syn, agresor ovšem ne. Opět jsem slušně žádala učitelku, aby to řešila, opět se nic nevyřešilo. Potom synovi agresoři rozbili aktovku a rozebrali dost drahé kolo na součástky, strašná sranda - kluk to viděl, náhodou potkal ředitelku, která si všimla jeho výrazu, on jí řekl, co se stalo a už to jelo (nikdo do té doby nevěděl, že kolem školy jsou skryté kamery, které to všechno natáčely - potom mi navíc ředitelka řekla, že při projíždění těch kamer zjistila, že to nebylo poprvé.... kluk doma nic neřekl...). Agresoři někteří ředitelské důtky, někteří snížené známky z chování. Já jsem ale vypovídala, že se to táhne už min dva roky, nic se nevyřešilo, dále jsem ředitelce řekla, že po učitelce, kde syn teda dostal tu poznámku žádám písemné vyjádření, proč byl syn jediný, kdo ji dostal a agesor ne (při nějakých praktikách, kdy děcka byly mimo svoji lavici, mu agresor obmotal lepící páskou dost drahou flašku na pití, dyn na to došel, znervozněl a začal flašku odlepovat - syn dostal poznámku, že se nevěnuje učení, agresor nic, byť to syn hlásil).