Přidat odpověď
Danulo, tak děti dělají úkoly i do jiných předmětů na druhém stupni, nemohu je zahltit jen češtinou. Dávám jeden písemný úkol z týdne na další týden, dobrovolné do literatury, nepravidelně sloh. Přesto mám děti, které od začátku roku nevypracovaly jediný úkol - postih nepostih. Rodičům je to jedno, jen je to prudí. Prostě nemohou pochopit, že jazyková dovednost, ústní nebo psaná, se piluje jen a jen procvičováním. Ale já to nikomu nenutím, aby to dělal, jen ať mě zase nikdo nenutí, abych měla v hodnotící škále jen jedničky a dvojky....a pozor trojka - problém - rozuměj problém učitele, je divný, má přehnané nároky.
Znovu upozorňuji, že dost paušalizuji a většiny maminek tady se to patrně netýká, nechci, aby se zde někdo urazil. Pořád je část dětí v pohodě, bez problémů...ale stále se ta skupinka zmenšuje a bývá převálcovaná tou většinou. Vůbec se nedivím, že prchají na G6 a G8.
Předchozí