Přidat odpověď
Ano, proholčičkovský. To, co jsi napsala, si nemyslím, ale v tom směru, že je jim víc vlastní právě to biflování, sedět v klidu, jsou méně akční, míň zlobí, jsou snaživější, pečlivější v úpravě, písmu, a to vše se dle mého odráží ve známkách. Píšu ve známkách, mnohdy ty známky nejsou o těch znalostech kluků.
"V únoru výsledky českých žáků analyzovali sociologové Petr Matějů a Natalie Simonová ve své stati Koho znevýhodňuje škola: chlapce, nebo dívky?. Za horšími výsledky chlapců ve škole podle nich stojí jejich znevýhodňování. I když mají stejné znalosti jako dívky, dostávají horší známky. Analýza odhalila, že dívky mají dokonce dvojnásobně větší šanci získat jedničku z matematiky a pětinásobně větší na jedničku z českého jazyka v porovnání s chlapci. Ukázalo se to i přesto, že žákyně měly v matematických testech PISA v roce 2003 průměrně horší výsledky."
https://relax.lidovky.cz/divky-maji-lepsi-znamky-i-v-pripade-srovnatelnych-znalosti-p4l-/veda.aspx?c=A141028_124656_ln_veda_ele
https://domaci.ihned.cz/skolstvi/c1-55891880-chlapci-maji-horsi-znamky-nez-divky-prestoze-testy-vyplnuji-lepe-duvod-neznamy
https://zpravy.idnes.cz/cesti-ucitele-nadrzuji-holkam-dk4-/domaci.aspx?c=A140205_131601_domaci_jj
Předchozí