Přidat odpověď
nejsem sice v pozici zaměstnance, takže nemusím to nikom zdůvodňovat. Nicméně mám odpovědnost za další lidi a a abychom měli zakázky.
Přesto mám určité hranice kdy pracovní věci vytěsňuji. Takhle brzy ráno telefony neberu. Večer pouze do té doby dokud jsem v práci. O víkendech a svátcích taky neberu telefony, možná někdy zvednu když mám čas a chce se mi. Ovšem moje zkušenost je že ti v tuto dob stejně volaj poněkud neosudní lidi a s chuj..inama a kšeft z toho skoro nikdy stejně není, čili už mi to fakt žíly netrhá. Ale chápu že jsou profese kde je to jinak.
Máme oddělené telefony soukromé a pracovní číslo, to považuji za základ, lidi fakt nemaj někdy soudnost. Čili to že by se mi někdo v akutním případě nedovolal z rodiny, ze školy apod. nehrozí.
Nevýhoda je že nosím dva telefony, ale obrovská výhoda je, že v případě potřeby ten jeden někomu předám a vše funguje dál. Máme systém vícero telefonů u klíčových osob nastaven ve firmě dlouhodobě a umožňuje to flexibilní řešení a zastupitelnost o dovolené, nemoci apod.
Předchozí