Přidat odpověď
Lenko,
díky za vysvětlení.
Tento způsob "výslechu" mi také připadá nešťastný, ale naštěstí to není jediná možnost.
Prostě bych se ho, pokud možno v klidu a bez vyčítání, zeptala, na co ty prachy potřeboval, třeba zkusila zjistit i od učitelky (pokud je dobrá), jaký jsou poměry ve třídě.
A vnímala bych to jako dvě různý věci - jedna je, že prachy se neberou. Druhá je, že za vzetím těch prachů mohla být jen obyčejná klukovina, ale taky to, že se tím pokusil řešit nějakej svůj hlubší problém (třeba šikanu), a pak je víc než na místě mu pomoct. A tady už bych to vnímala jako "chci pomoct svýmu dítěti", ne "chci dusit svý dítě".
Jako i nadále trvá, že prachy se neberou, přes to nejede vlak, ale pokud je vzal proto, že tím chtěl (byť nevhodně) řešit nějakej svůj problém, tak je přece na rodičích, aby mu ukázali, jak by se ten problém měl řešit správně. Nevidím důvod, proč by si neměli dát trochu práce s tím zjistit, jestli za tím není něco víc než jen ta klukovina, a jestli kluk kromě trestu nepotřebuje i pomoc.
Předchozí