| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jsem nečekala, že na můj příspěvek vznikne tak dlouhá debata...

Je pravda, že zápisový list se moc nelíbil, o v něm vyzvedává pouze matka. Pak tam měli kontakty na příbuzné, kteří, kdybych si třeba zlomila nohu, by přijeli za 4 - 5 hodin. Chtěli aspoň nějakou kamarádku, ale já tady nemám tak spolehlivé sociální vazby, abych se na někoho mohla v takové situaci spolehnout, tak jsem to radši nechala na státních institucích, byť by to jistě příjemný zážitek pro dítě nebyl. Naštěstí se to nikdy nestalo. Ale co jsem poznala učitelky v MŠ, nejspíš by počkaly, ZŠ by určitě nepočkala, ve školce na ty děti víc mysleli.

Pracovala jsem (a stále pracuji) na 3/4 úvazku, ale i tak moje dítě trávilo ve školce nejvíc času a unavení jsme byli (a jsme) a na víc síly nemáme. Docela se tedy bavím, když čtu diskuze, jak je běžné pracovat na celý úvazek :-), k tomu prostě musíte mít spolupracující rodinu, jinak to to dítě odnese.

Jinak je velmi vtipné zajišťovat prázdniny, musela jsem být v práci 1.1. a měl otevřeno přesně jeden DDM, samozřejmě přes celou Prahu.
Když o prázninách nabídne hlídání družina, mají zájem 2-3 děti. I z toho usuzuji, že těžká většina lidí to zázemí má a pak s tím logicky každý počítá a nic moc nezajišťuje. Takže článkům o neochotě se stěhovat se dost směji, s dětmi je to o něčem jiném a moc to nefunguje.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: