Přidat odpověď
Ahoj, reklamovala jsem 3. stejný problém u bot - odlepující se špička u podrážky. Požadovala jsem vrácení peněz, prodávající odmítla, boty mi opravili. Můj dotaz zní, může prodejce odmítnout vrátit peníze, pokud se jedná o 3. stejnou závadu a jsem pořád ve 2leté záruce?
Problém je, že prodejce (vedoucí prodejny, je to malá obuv, takže asi i majitelka zároveň) je neprůstřelná, a já nemám nervy na to, se s ní dohadovat. Tady je pár věcí, které jsem od ní během té doby slyšela:
1. reklamace - žralok: to je ještě dobrý, to vám nepřijmeme, to noste, až se to zhorší (na reklamaci jsem trvala, takže ji přijala, botu slepili). Pří té příležitosti jsem se dozvěděla, že tyhle boty nepatří do mokra (kotníková bota na zimu, kožená), a že je zcela normální, že se boty rozlepují, že jí se to dělá taky, že to dělá sebelepší bota ("paní, já jsem boty šila, víte, já to vím dobře").
2. reklamace - žralok, nyní na obou špičkách:
- tohle je dobrý, to nic není, ale když tedy chcete, ale voni vám tam máznou lepidlo, víte, to si můžete udělat sama, my si tak boty spravujeme běžně
- my vám to opravujeme na naše náklady (ne že by mě to zajímalo)
- a víte, že na podrážky se záruka nevztahuje? to vám zalepí, ale záruka na to není, byla jsem teď na školení, kde nám to říkali.
Při té příležitosti jsem si vysloužila statut potížisty.
3. reklamace - žralok, opět na jedné špičce, na druhé se začal dělat taky
- já: požaduju vrátit peníze, jedná se o 3. opravu
- paní: v žádném případě, pouze opravit, jinak to nevezmu
- já: v pořádku, vyřešíme případně jinak, než zde
- paní: my vám klidně zaplatíme soudního znalce, nebo můžete k soudu
dnes výsledek 3. reklamace - chci zpět peníze, paní odmítla.
- paní: záruka se během těch 2 let mění, víte, na žraloka záruka není
Nic, nehodlala jsem se s paní dohadovat, nemá to smysl, dělala akorát ze mě blbce a já na ni nebudu řvát, nemám na to nervy ani čas ani náladu (dneska jsem dala svázat diplomku, čeká mě ještě perná noc upravit video do přílohy a pak se učit na státnice, do toho děti). Jsem tam za potížistu, a vadí mi to, ale s tou paní nemá smysl vůbec nic řešit, evidentně v žádném případě peníze vrátit nehodlá.
Baby raďte, co s tím? Má smysl obrátit se na sdružení ochrany spotřeb.? Nebo právník? Má to vůbec smysl?
Jinak v botech jsem zas tak moc nechodila, jsou to boty na mírném podpatku takže k sukni a tak, fakt jsou jako nové, až na žraloka. Paní mi ještě tvrdila, že botky jsou jako nové, "to vám je to bezvadně opravili".
Předchozí