Proč jsi neodešla mimo okýnka do kanceláří pošty za vedoucí a nezjednala jsi nápravu na místě.
U těch okýnek nic nezmůžeš, to jsou prostě jen cvičený opičky s textem jako kolovrátek.....většinou toho víš víc než oni...třeba největší možný rozměr doporučeného dopisu(já asi před měsícem).
Jinak známý 15.11. odesla EMS balík expresní poštou do Německa(40km za hranice) a ještě 21.11. nebyl na místě s nikdo ho nechtěl hledat, vypadl ze systému...nebyl podle něj ani v CR a ani podle toto druhého (http://www.17track.net/en) nikde. Na telefonu se dověděl, že dokud nepodá reklamaci, nikdo se ani nepodívá jestli balík neleží u nás na poště zapomenutý
Jinak posílá tím běžně celý rok...od září to tam nikdy není druhý den,ale až třetí.....a v říjnu za týden a v listopadu, to tam šlo ještě dýl.
Tak reklamaci podal, byla 21.11. přijata do systému a dodneška se k tomu nikdo nevyjádřil natož, aby komplenzovali to drahé poštovné a nervy, kde balík je....balík po protelefonování v Německu našli po 2 dnech tam....možná tam akorát dorazil po prošťouchnutí v CR....
No prostě CP je úřad....
a asi byl vždycky.....3 měsíce jsem jako brigádník nosila poštu.....a asi jsem byla tak dobrá, že mi naše stálá pošťačka přišla vynadat, že po tom co jsem tam chodila já tak na ní pořád chodí nyní střížnosti.....a můžu za to, že byla pomalá a líná.....