Janino, urcite se chci "stylizovat do neceho", vidis, ze jsi to dobre pochopila, ackoliv moje prispevky musis cist vickrat.
"Ážo, hodně jsi se zlepšila v úpravě psaní, jen tak dál. Mám z tebe radost, že hodně čteš. Ještě to chtělo zlepšit soustředěnost při práci doma i ve škole, aby odpadly chyby z nepozornosti. Tím si občas docela zbytečně kazíš známky. Bylo od tebe moc pěkné, že jsi se sama nabídla, že budeš Aničce denně nosit úkoly, když tak dlouho byla nemocná. Jsi príma kamarádka a to se mi líbí. Jen tak dál. Rybana."
Blabol pro me - 1) Osloveni a podpis, sama matka ji nazyva Aja, pani ucitelka, mozna po domluve s ditetem, zvolila Azu. 2) Hra ve skole na Indiany me nefacinuje, je to predstirany, nejsou to kamaradi, neni to pro me uprimny. 3) V sesti vetach napsat dvakrat "jen tak dal" a verila bych, ze to ostatni deti tam mely taky, je pro me omylany a nudny termin. 4) hodnoceni pomoci kamaradce je (pro me) spis unik, kdy uz nemam co pekneho rict = jsi sice hloupa, ale hezky pomahas kamaradce....
Destimulujici je pro me (a vysvetlila jsem proc) napr: "Tím si občas docela zbytečně kazíš známky" - touto vetou bych totiz koncila = kdybych chtela, tak to zvladnu, takze se ucit nemusim.
V kazdem pripade, hodnoceni nebylo urcene mne a je dobre, ze na danou zakyni, ktere urcene bylo, fungovalo, o to slo, na me by ucinek nemelo.
Hodnoceni, ktere bylo urcene mojemu synovi se mi nelibilo uz z duvodu faktickeho omylu, na kterem byly popisovany jeho schopnosti.
Strasne mi vadi to opakovani toho povzbuzovani stejnejma slovama a to u vsech deti, mne to vzdycky pripada, ze mluvi s malym hlupackem a ne s osobnosti a pritom se snazi prave o opak.
Nejsem profesional v mluveni s detma, ale sama jsem mela nejradsi (resp. jsem dosahovala u nich nejlepsich vysledku) prisne pi. uc., ktere rikaji veci tak jak jsou a nedelaji u toho zbytecne vykrucovani (o tom jestli je nekdo hloupy nebo chytry, o tom pomlci) a deti si nepustily bliz k sobe. Takova slovni hodnoceni by mne vyhovovala.
Skol je plno a to je dobre, clovek si muze vybrat.
Předchozí