Ve škole má syn IVP, přes něj třída získala asistentku.
Je velmi chytrý, v pololetí třetí třídy bohužel ze všeho dostane dvojky, právě z důvodů které píšete. Z výtvarky mi učitelka předložila v hodnocení vykřičník (prý nepracuje, poztrácí, nemá...) - myslela jsem že se fakt začnu smát
Ve třetí třídě z pololetní práce z češtiny dostal dvojky jenom proto, že práce byly divné nekvalitní kopie - u dvou cvičení bylo zadání i text stejným odstínem šedé, tak je nevypracoval. Učitelka mi řekla, že byť má syn IVP na čj a m, tak pololetní práce má vypracovat sám a ona jej nebude navádět na to, že evidentně nějaké cvičení přeskočil a má ho vypracovat. Poslední dobou mi připadá, že i IVP je u nás k ničemu
v čjs měli test na dopravní značky - test opět nakopírován černobíle a děti měly poznávat značky. Byť vím, že je syn v reálu opravdu umí, ty z učebnice uměl taky, černobílá kopie stačila k tomu aby je nepoznal