Přidat odpověď
Jentak, musím ti dát zapravdu. Učím matiku na VŠ, jak na oborech kde je "lehká", tak na oboru, kde musím jít hodně do hloubky. A chodí mi tam studenti ze škol, kde je matika příšerně zanedbaná. Vlastně se nemůžu ani spolehnout na to, že umí upravit zlomky! Ti, kteří mají zájem, se doučí. Makají, dřou, ale doučí se. Ale je jich minimum. Letos si šli dva mí studenti prváci druhý týden semestru dokonce stěžovat, že jsem jim dala na e-learning sadu příkladů na procvičení a je jich padesát a jak si vůbec můžu myslet, že to jako spočítají! A spočítat je asi musí, když jsem zároveň řekla, že na testu budou dva náhodně vybrané příklady z těch padesáti...
Jinak několikrát jsem dostala do rukou sešity a některé výpočty byly špatně a přitom bylo u toho hodnocení učitele a "za jedna"... Jeden student si šel na svoji původní školu pokecat s ředitelem a od něj se dozvěděl, že je vlastně učil dějepisář, který to ani učit nechtěl...
Předchozí