| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Můj synáček dokáže rozumně pracovat jedině pod tlakem, stresem a drilem - takže v situaci, kdy by měl zadaný úkol s tím, že za 10 minut se odevzdává, bude se to známkovat a musel by sedět v lavici a třídou by procházel/a vyučující s "výrazem vězeňského dozorce" a ostřížím okem by pozoroval/a, zda robátka nedělají něco jiného než mají či neopisují atd., tak v takových podmínkách se syn dokáže soustředit, slušně pracovat a vyhrabat z mozku i informace, o kterých ani neví, že je tam má a pak by ty výsledky mohly být jiné...ovšem v situaci, kdy dostanou zadanou práci, nejlépe ve dvojicích či ve skupinkách atd., mohou si ji vypracovat třeba visíce na lustru nebo kdekoliv jinde ve třídě i mimo třídu, ví, že to nikdo známkovat nebude, ba ani většinou kontrolovat ne a nebo kontrolovat stylem, že pak výsledky vykřiknou ti poctiví, kteří opravdu po dobu určenou k práci pracovali a zda ostatní něco dělali či nedělali nikdo nezkoumá, ba ani si to nemusejí ti, co nic nedělali, dodělat doma, tak v takovémto prostředí je absolutně mimo, místo mozku má z Lega kostku a se svými kámoši, kteří se chovají stejným stylem, tento čas využijí k tlachání o blbostech typu Yoo-tube, Lego, hry na mobilu či PC, ti drzejší z jeho kámošů dokáží i ten mobil se sluchátky propašovat pod kapucí a místo práce poslouchají hudbu a se svými kamarády se pak i o sluchátko podělí (jak "dojemné"...). Pak má drahoušek něco umět, když vůůůbec třeba netuší, že danou látku brali, že... On prostě absolutně není zralý na nějakou zodpovědnost a volnost, která jim je poskytována v maximální možné míře a nechápe, že se neučí ani pro rodiče ani pro učitele, ale pro sebe, takže ač sice styl výuky v jeho třídě může některým dětem vyhovovat a být pro ně přínosem, tak pro něj absolutně ne, on potřebuje bič, organizovanost a přísnost, pak by fungoval...Co se týká té pozornosti, jo, to perlí od malička... byť jsem ho nikdy k žádným odborníkům nevláčela ani to nehodlám činit nikdy v budoucnu, tak v normě to určitě není, jako malé dítě byl naprosto šílený, zdivočelý, stav být v klidu neznal a moc nezná doposud, byť někdy klame svým andělským kukučem a milou povahou...ale což, je věrnou kopií tchána, takže spíš než zkoumání nějaké hyperaktivity či poruchy pozornosti to beru jako dědičnou vlastnost, kterou prostě podědil po předcích přes koleno...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.