Lepím víceméně náhodně. Mně jako největší problém těch testů přijde, že v podstatě konzervují stav výuky češtiny a hlavní důraz na gramatiku. Prostě je to takový začarovaný kruh (testuje se to, co se učí ve škole a ve škole se učí to, co se bude testovat u přijímaček). Chápu, že nejde najednou z roku na rok rozhodnout, že hlavní částí částí přijímaček bude esej na dané téma, ale nějaký strategický plán, který by hlavní těžiště výuky přenesl z memorování a aplikace gramatických pouček na skutečné používání jazyka by to teda chtělo.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.