Přidat odpověď
lassie, je to sedmák, k nám odkudsi přešel někdy na 1.st tuším. zvládá si myslím dobře, jsou učitelé, se kterými má větší prblém, a pak ti, se kterými menší nebo žádný. vypozorovala jsem, že je to v závislosti na jeho oblibě daného předmětu. mívá občas záseky - když je něco jinak, nebo když prostě nechce. je na něm vidět, že hodně čte, do mého předmětu třeba dělá hodně doma s rodiči, což oceňuju hodně, můj předmět pro něj není snadný. kolektiv ho bere, ale je fakt, že se pořád učí, je v hodně počerné třídě a jsou tam děti jak hodně slabé nebo z nepodnětného prostředí, tak i děti hodně ambiciozních rodičů, kteří mají trošku tendenci se povyšovat. ale pracuje se s nimi, takže to mylsím jde. on si tam vždycky někoho najde, někjakou spřízněnou duši, se kterou se baví víc. jinak zvláštní způsob, jak na sebe poutat pozornost, ideálně před celou třídou - vymyslí nějakou koninu a pka ji plácne do pléna. někdy je ta konina i celkem relevantní, nebo má souvislost s probíranou látkou, někdy ne. ale co jsem vypozorovala, je potřeba to vždycky nějak okomentovat, podle situace - třeba ve smyslu ano, to je pravda a klidně na to rozvést řeč, nebo když je to mimo, tak to prostě říct a nereagovat už, nebo nabídnout, že na to téma můžeme mluvit po hodině nebo za může zjistit víc. ale má svérázný smysl pro humor, třeba moc rád kouká na monty pythona, a tak, tak když zbyde 5min na konci hodiny, tak se na něj třeba podíváme a on se může předvést před třídou a rozšiřujeme jim obzory (jenže to mýho předmětu se ti pythoni hodí, jinam asi ne) :-D
Předchozí