První ze všeho bylo, že všechny zakázky byly o 15-20 % předražený. To byl základ, kterej si mezi sebou dělili lidi z ŘSD a stavební firmy. Dál se ovšem projekty zadávaly tak, aby zůstalo co nejvíc možností pro vícepráce, právníci ŘSD k tomu sami hledali cesty i zvláštní kličky. Už samotná trasa dálnic se navíc vytyčovala tak, aby na ní bylo maximum výkopových i mostních prací. Tohle stálo mimochodem v pozadí i proslulýho dálničního úseku přes Český Středohoří (byla to varianta prezentovaná na začátku jako nejlevnější, nakonec vyšla dráž než ty, který byly zamítnutý jako příliš drahý - cena se totiž dodatečně navyšovala během stavby). Byl to stroj na peníze a jelo to, dokud nepřišla krize a za Nečasovy vlády neodstavili ministra dopravy Bártu. Ale víc s tím začala až Sobotkova vláda.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.