Přidat odpověď
Karkulína má pravdu, taky nemyslím že je nutné psát všemi deseti. Dělám na administrativních pozicích skoro celý život a nepíšu deseti. Ale píšu rychle, mám takový svůj "způsob".
A na pohovorech které jsem kdy absolvovala se na to nikdy nikdo neptal. Jen jestli umím na počítači, Excel, Word a tak.
Spíš chtějí často angličtinu, a to kupodivu i na místech kde ji člověk k ničemu nepotřebuje.
Navíc na administrativních pozicích není dnes to nejzásadnější umět psát deseti, ale umět leccos vyřídit, zařídit, spíš organizační talent, než "psací". To leda snad někde kde je náplní celodenní přepis textu, nebo kdyby někdo diktoval román do klávesnice.
O administrativní pozice určitě může zakladatelka zkoušet usilovat. Ani žádné speciální software není potřeba znát, jen ty univerzální jako Office, běžná orientace na počítači. Používaj se mraky software, to si firmy pak zaškolí. Spíš je podstatná schopnost se pak s tím naučit.
Předchozí