Přidat odpověď
aleno, znovu: moje zkušenost je taková, jak píše i federika. nepřipravovat se, čekat jak dopadne. Když blbě, jdu na opravu.
studenti na VŠ mají 3 pokusy - no, nevím, asi jak kde. Syn tvrdí, že na jeho škole (strojarna) žádné 3 pokusy nemají. kromě toho konkrétně on "jede" celej semestr, žádné flákání a učit se jenom na zkoušku.
moji studenti mají 10-20 pokusů si vylepšit své hodnocení písemně. a také ústní zkoušení..... matiku se doučit musej, ať chtěj nebo ne, navazuje to.
nevidím důvod, proč bych já měla mít více práce s jejich "opravami" než oni - tedy kvůli tomu vymýšlet stále nové testy a trávit s nimi ve svém volnu každý týden několik hodin.
učit se matiku musejí průběžně. nárazové učení před testem a po testu vše zapomenout není dobré.
Předchozí