Osobně si myslím, že cílem je aby dítě na konci školního roku umělo probranou látku. Ne aby během všech testů během roku nedělalo chyby a vše se naučilo samo. Hodnocení průběžné práce je naprosté nepochopení smyslu práce učitele. Že tak funguje celé naše školství je věc druhá a chápu, že je skoro nemožné se k tomu vymezit.
Kdo chce, si způsob řešení situace najde. Kdo nechce, tak si hledá důvody proč to nejde. Taky to tak dělám.
To, že chceme, aby se děti učili podle toho co se od nich čekalo před 40 lety, a to ještě jestli, místo toho aby se učili dle předpokládaných potřeb světa v době potom co školu ukončí. Svět se mění velmi dinamicky. Bohužel školství naprosto zkostnatělo a naprosto ho nestíhá. Zajímalo by mně kde se předpokládá, že je to místo, kde děti využijí svoji schopnost rychle na papíru cokoliv spočítat?