Přidat odpověď
Jitys,
ano, to si myslím, že rrozbor básně samostatně, pokud je ten učitel už předtím nějak "nenavedl", jak by to mělo vypadat, je o lenosti a neschopnosti toho učitele.
Také jsme měli na češtinu osobu, která vyžadovala JEN se nabiflovat autora, seznam děl a že to byl třeba symbolista, ale aby to nějak osvětlila vlastními slovy, co to vlastně ten symbolismus byl, historickej kontext, mrknout se společně aspoň na jedno to konkrétní dílo... nic.
To pak člověk nemusí do tý školy kvůli tomuhle snad ani chodit.
To samý to zmiňovaný zkoušení těsně po nemoci - taky to považuju za podraz (samozřejmě že si musí látku dohnat, ale když byl NEMOCNEJ, tak se asi logicky nemohl učit, a chtělo by to dát mu na to nějakou chvíli.
Plus to, že pokud to mám postavený tak, že žák vlastně tu samou látku je schopen probrat a pochopit bez mý asistence, tak je teda otázka, co tam jako učitel vlastně dělám a jestli tam nejsem zbytečná.
Předchozí