Jistě. Spousta cest. Většinou jen jeden maximálně dva, tři správné výsledky. Víru v to, že to, že student tuší jak by se býval mohl dostat k správnému výsledku, nesdílím. Špatný výsledek je špatně i pokud se k němu kráčí po správné cestě. Ten projektant co mu spadla ta střecha postup výpočtu asi taky znal. Je samozřejmě chválihodné si dělat práci náročnější a hledat, kde student vybočil ze správné cesty, ale namyslím si, že by to vyučující na střední škole měl obecně dělat. Tohle má smysl udělat při přípravě na konzultaci s daným studentem. Obecně mi to přijde nadbytečné.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.