Přidat odpověď
dabo, ale když to vezmeš z jejího pohledu, tak jestli musela řešit nějaký prblémy ve škole, musela v družině být do 5, kdy jsou ty děti už kantáre, a pak šla ještě na sport, tak toho na ni logicky muselo být moc. když si vezmeš běžnou 1.tř, když je dětí třeba 24, některé děti přijdou po odkladu, takže už třeba čtou a počítají, a jsou o rok/dva starší, než ostatní; pak máš třeba dítě, které je nedozrálé, ale do školy do rodiče dali; do toho dítě soc. slabší, které nemá základní návyky; do toho dítě s poruchou chování, takže učitelka řeší, kdy koho zase pokouše nebo pokope; dítě s výraznšjší logopedickou vadou, které třeba neslyší některé hlásky;... chtěla jsem jen naznačit spektrum dětí, které se v té 1.tř můžou sejít, plus samozřejmě další možnosti, vč normálně zvídavého šikovného dítěte, kterému stačí polovina času, co ostatním. učit 1.tř je fakt dřina, já osobně to považuju za jedno z nejtěžších v běžných školách.
Předchozí