Tak v případě triček a dovolených nemusí jít o "zámožnost", ale prostě o přístup a preference. Dost lidí na značky kašle - buď je to zcela míjí nebo si uvědomují, že dražší nerovná se kvalitnější, a nechtějí utrácet jen za značku (ačkoli na ni "mají"). Dost lidí nestojí o dovolenou u moře.
K uskromňování bych jen poznamenala, že taky nemusí jít "jen" o to utratit méně peněz, ale rovněž o přístup. Prostě obecně neplýtvat. To se tedy týká spíše ikstého trika než dovolené.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.