Přidat odpověď
Monty - já bych třeba řekla můj syn - on je skutečně matematicky nadán. Jenže on si jde jen za tím svým - nesklouzne u některých pro něj zbytečných věcí do průměru - třeba dám příklad češtinu - kdy se vztekám, jak je možný, že z ní má za dvě, ačkoli neslyší interpunkci, ale naučí se to, ale třeba právě tu občanku má klidně za tři, ačkoli s jeho pamětí ji musí dát za jedna. No prej jo - ale nebude se zabývat nepodstatnými záležitostmi - občanku si nechá za tři, protože podle něj je to hovadina, čtyřku měl jednou, ale teď došel k názoru, že to vypadá blbě, tak za tři. Češtinu má za dvě, protože ho sice nezajímá, ale on se cítí být Čechem a cokoli horšího /tedy hodnocení/ by mu přišlo ostudné.
Odborné předměty musí prý mít za jedna, protože pokud ne, připadal by si jako blb.
Jenže když to vezmeme kolem a kolem - on by nechtěl být mezi těmi 10% - přišlo by mu to zbytečné.
Předchozí