Dobrý večer. Děkuji všem za reakce a uvítám i další
Napíši některé částky za náš dům a za rok:
1. administrativní služby (předseda společenství, technik-správce domu) 10.000,- Kč. Nově ještě k tomuto bylo schváleno, že za odpovědnost za výkon funkce bude hrazeno 100,- Kč/byt/měsíc
2. správa domu (uzavřena smlouva o zajišťování s družstvem) 40.000,- Kč
3. úklid společných prostor 63.000,- Kč (zde narážím na neochotu sdělení, v jakém rozsahu a za jakou částku je měsíčně vykonáváno, dle měsíčního předpisu na náš byt to je 80,-Kč/osobu/měsíc). V blátivém počasí se brodíme ve špíně, vytírá se déle než po týdnu.
4. běžnou údržbu provádí jeden obyvatel bytu na DPP za 1000,-Kč/měsíčně - opět rozsah práce je utajen
Další vysokou položkou je za rok ústřední topení s měřením za 283.000,- Kč, různé revize, opravy. Tady bych chtěla ověřit, jestli se družstvo chová jako správný hospodář a vybírá nejvhodnějšího dodavatele.
Přinejmenším některé položky se mi zdají neúměrně vysoké vůči vykonávané práci a chci je řešit.