Přidat odpověď
Marko,
já si to nemyslím.
Třeba můj syn měl narušenou jemnou i hrubou motoriku. Tudíž jsem ho brala na dílničky do MC, chodil na keramiku, ve školce na pracovní kroužek atd. Prostě jsem tu motoriku potřebovala zlepšit.
Oproti rukám mu hlava fungovala dobře. Brzy četl, psal tiskace a počítal. Nikdo ho to moc neučil. Ve třech letech si vypracovával takové ty sešitky pro první třídu. Bylo jasné,že bude chytrej. To,že se později ukázalo,že chytrej je,ale taky nebetyčně línej je zase jiná kapitola. Nicméně myslím si,že i to MC nám pomohlo. Můj syn je ADHD s autistickými rysy takže ta motivace prostě ve všech směrech dobrá byla. On potřeboval zaměstnat,protože,když se nudil bylo to peklo pro všechny. Když mohl psát,počítat nebo třeba jen v novinách pastelkou vybarvovat určité písmenko byl klid. Proto jsem ho také nakonec místo posledního roku školky vozila do nultého ročníku. Mohl chodit do školy a byl najednou naprostý klid. Svoje potřeby si saturoval v té školičce a zklidnil se.
Předchozí