Přidat odpověď
Na místní ZŠ probíhalo SCIO testování, nějaká data by být měla, protože je to poměrně rozšířená záležitost, ale nenašla jsem je :)
Každopádně v zásadě nemám nic proti průměrnému IQ dle geografie, ale osobně si myslím, že to nemůže být velký rozdíl.
Daleko vyšší roli podle mě opravdu hraje to zázemí.
Pokud se budeme držet průměrné výše IQ, tak zcela jistě vyhraje 8g oproti běžné třídě ZŠ.
Pořád to neznamená, že v regionech nemůžou být jednotlivci stejně chytří, chytřejší.
Stejně tak to neznamená, že na ZŠ nejsou stejně chytří jednotlivci. A možná i jednotlivci chytřejší, než studenti gymnázia.
Zlobit se na průměr, protože nezohledňuje jednotlivce nemá význam. Jinak by popřel sám sebe:)
Pokud jde o úroveň vyučování. Dcera na začátku sekundy vyjela na týden s učiteli biologie, zeměpisu, fyziky a chemie, do Jedovnice. Tam prováděli pozorování:) A pak pracují v každém tomto oboru v laboratoři, každý týden, rozpůlení ( tedy třída )
Nic podobného žádná okolní ZŠ nenabízí ani omylem, takže pro mě debata o ZŠ a gymplu, pokud jde o podobný přístup absolutně nemá smysl.
Předchozí