Aj, no nejstarší dítě se cca od ledna tak hodinku denně 4 dni v týdnu zkoušelo testy (mělo jich mraky), ale to chodilo do školy. Jsme neměli představu, jak na to je, skončil první, tak jsme to možná trochu přepískli a stačilo by míň. Druhé dítě jsem učila doma (jen rok), takže tam jsme se jenom normálně učili, cca ve formátu 1h matiky a 1h čj denně (tedy tak těch 45 min.), testy psal v rámci téhle výuky. Občas nějaký CERMAT odpoledne, ale to až ty poslední 2 měsíce. Ten byl teda na svých dvou školách 3. a 5. Šel tam, kde byl pátý, dost se mu tam líbí, zpátky rozhodně nechce (tím mu občas hrozím, aby něco dělal
). Nosí známky cca 1-3 (nejvíc 1, za 2 a 3 cca stejně), ovšem mají celkem drsný režim (např. 16 bodů z 21 již za 3). A jemu to kupodivu prospívá, má vyšší laťku, víc se snaží. Tak hodnotím, že tahle příprava nepříprava byla tady OK. Na pražské poměry by potřeboval přípravu drsnější, byl by na hraně přijetí (měl 86 součet), asi by se i tak dostal, ale bylo by to o nervy. Ale to bych ho cepovala víc, my jeli velmi v klidu - a do reálné školy v pětce nechodil vůbec.