Janino, mas pravdu, tak jak to Cockney napsala, jsem i ja (a myslim, ze i ostatni) usoudila, ze CELE to konkretni slovni hodnoceni povazuje za blabol. Myslim, ze to tak i minila. Tady slo o to, ze napsala, ze je to blabol pro NI, tedy co ona si o tom mysli, ne ze JE to blabol, vseobecne. Tim vyjadri svuj nazor a nechava prostor i ostatnim, at si utvori svuj.
Mne se libi ta koncepce slovniho hodnoceni, ale ten konkretni priklad se mi zdal trosku moc "jednoduchy", kdyz to preznu, tak jakoby "pro blbecka", a taky takove moc univerzalni - chapu, ze ucitel se musi vyjadrit tak, aby tomu hodnoceni porozumelo i dite, ale takova osubka v osmi letech uz dokaze pochopit ledacos. Takze ucitel by v tomhle pripade mel urcite brat v uvahu i osobnost a psychickou vyspelost ditete. A ne psat "univerzalni" hodnoceni, pouze pozmenit jmena a nektera fakta...co muze byt pro jedno dite povzbuzujici, muze byt pro druhe demotivujici. Proste kdyz uz se ke slovnimu hodnoceni pristoupi, tak to delat poradne, jinak to nema cenu. To bychom ale asi po ucitelich za ten plat chteli uz moc:-)
Předchozí