| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak se rodí na farmě v Čechách

Obdivuju ženy, které se rozhodnou rodit doma, většinou to asi opravdu dobře dopadne,to ale... tam stejně vždycky je. Já jsem rodila v porodnici, setkala jsem se s příjemným zacházením ze strany porodních asistentek, u lékařů to bohužel bylo trochu horší. První dobu porodní bych raději také prožila doma, kde bych měla sprchu jen sama pro sebe a mohla se se svojí bolestí lépe vyrovnat. Na vlastní porod jsem se velmi těšila, ale děťátko během porodu nedokončilo správně rotaci, kvůli špatně natočené hlavičce uvízlo v porodních cestách a ozvy slábly. Díky rychlému zákroku lékaře, který provedl klešťový porod se dcera narodila ještě včas, sice nedýchala, byla napojena na ventilátor, ale pak se chytla a žádné jiné komplikace nenastaly.

Porod začal zcela přirozeně ve 40. týdnu. Měla jsem vše nastudované, vůbec jsem takové komplikace nečekala. Dodnes jsem vděčná lékaři, který mé dítě zachránil, teď čekám druhé miminko a o porodu doma bych nikdy nepřemýšlela. Je ale jistě dobře, že se žena může rozhodnout, to ano. Určitě by žena měla mít možnost porodit tam, kde se cítí dobře. U mě je to tedy kupodivu v té porodnici.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: