Článek je velice pěkný a velice mě zaujalo tempo výuky pro každé dítě zvlášť. Kolik je dětí v jedné třídě?
Dále by mne zajímalo jestli se děti v těchto školách něco naučí. Znám několik případů v Čechách, kde děti navštěvovali školy s altenativním přístupem. Po čase museli syna přeřadit do normální školy, protože se v předchozí škole nic nenaučil. U nás ve městě je také jedna škola propagující výuku škola hrou. Za celou první třídu se děti nenaučili všechna písmenka číst, ani psát a dostat se z této základky na střední školu je téměř nemožné (děti do této školy, ale rádi chodí a nosí samé jedničky).
Nakonec jsem ráda, že syn chodí do školy, kde jedou celkem rychle (podle ostatních škol), uvítala bych sice individuálnější přístup k výuce (syn dostane občas nějaké příklady navíc v matematice, ale z látky kterou probírají, ne nic napřed). Učitelku má dobrou, ale asi moc, protože jim jí chtějí sebrat a převelet prvňáčkům.
Předchozí