Po přečtení podobných příspěvků si vždycky vzpomenu na pobyty ve zdejší nemocnici. Bohužel stále patří meni ty kde se nenosí s pacientem mluvit. A pokud k nějaké komunikaci dochází tak je to formou latinských názvů které jsou pro pacienta nesrozumitelné. A nejsmutnější je to že po zdech všude jsou nalepené plakátky s právi pacienta, kde se dočtete že pacient by měl být srozumitelně informovám a svém stavu a léčebném postupu. Kdyby to nebylo smutné člověk by se usmál. Aby se tento nekomunikační stav změnil, tak proti tomu musíme "bojovat" mi pacienti. Nespokojovat se je jednoslovnými odpovědmi ANO/NE, nespokojovat se s latinskám názvem, dokázat říct "Nezlobte se já tomu nerozumím", A hlavně nebát se ptát. Rozhodně není na místě házet všechny do jednoho pytle, je mnhoho skvělých lékařů kteří už vědí, že kominikace je staršně důležitá a to že pacient má informace podané srozumitelnou formou tak to může dokonce pomoci v léčbě (což můžu i sama potvrdit). Děkuji všem lékařům kteří umějí s pacienty mluvit.
Takže pokud s vámi lékař nemluví, mluvte vy s ním.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.