| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jde to i bez plínek?

Danielo, nevím - šla jsem z koše vytáhnout počůranou plenu - není úplně pročůraná, kluk mi ji počůral jednou, když jsem ho do ní balila, tak jsem ji hned sundala. Žádné krystalky v ní nehmatám - porovnávala jsem to pohmatem se suchou plenou. Ale možná záleží na typu pleny nebo množství vsáknuté moči, co já vím. JInak určitě je důležité sledovat, zda dítě pije a vyměšuje - pokud ale dítě vypadá zdravě a spokojeně, tak stačí orientačně. DOma si taky nevedu záznamy, přesto jsem schopná u lékaře říct, že dítě mi pije zhruba tak po dvou hodinách, za noc dvakrát, plenky vyměňujeme pětkrát až šestkrát denně... a bohatě to stačí. Není potřeba vědět, že naposledy vypil v deset padesátku a předtím o půl osmé třicítku... Ostatně, když jsem byla ty dva-tři po porodu, tak bylo mojí lékařce jedno, jestli dítě pije po hodině, po půl nebo po třech - důležité pro ni bylo, že v prsou mlíko mám, dítě se mi přisává, pije, čůrá, vypadá dobře... a rytmus, ten se časem upraví ;o) Protože váhu doma nemám, dítě bylo zvážené po porodu, druhý den před propuštěním, pak za nějaké tři dny, pak za dva dny, znova za dva dny... a další vážení bude asi po dvou nebo třech týdnech (či kdy to jdeme znova na kontrolu). M"j návrh, že si domů zapůjčím váhu, byl označen jako zbytečný, pokud o kontrolu váhy nestojím já sama ;o)

Pokud si chce někdo vážit dítě před a po kojení - proč ne, ať to klidně dělá. Pokud je to ale pro maminu nebo dítě stresující faktor, tak k tomu není žádný důvod (no samozřejmě, za předpokladu, že je jinak všechno v pořádku)

S.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text: