Hned v 1.třídě jsme na jedné z prvních třídních schůzek debatovaly s paní uč. o podepisování úkolů - byla docela vstřícná tomu, že tahle mrňata většinou dělají úkol doma nebo to pozná, že je to obšlehlé někde na schodech. Jenže byla tam jedna ambiciózní maminka a ta prohlásila, že podepisovat úkoly se musí, když "chceme, aby z našich dětí něco bylo!!!" Já si tedy nemyslím, že by v tomhle byla nějaká souvislost, ale proti gustu...:-))) Paní učitelka kapitulovala(ta maminka byla velmi vtíravá a a paní uč.byla těsně po škole ještě v tomto směru asi nezkušená) a úkoly jsme podepisovali, ale nijak děti za nepodepsání netrestala - i za zapomenutý úkol byla 2.šance, pak teprve příp. pětka (to se synkovi snad nikdy nestalo...). Ve 3. třídě se změnila učitelka, mám k ní spoustu výhrad, (to by bylo na román), ale jedno velké plus u mě má - nevyžaduje podpisy pod úkoly - prý pozná, jestli je to maštěné ve škole, nebo psané doma.Jo a taky nedostávají psací úkol přes víkend - i když teď, když mají víc učitelek, tak tomu tak většinou už není (minimálně angličtina to jistí)...
Předchozí