Před měsícem jsem se svými dětmi nakupovala v supermarketu Julius Meinl v Praze u metra Háje. Tříměsíční syn mi u pokladny brečel v kočárku, chvátala jsem, abych byla pryč. Hned, když mi pokladník vracel peníze, všimla jsem si, že mi nevrátil 20 Kč. Říkal, že mi ji vrátil, vysypala jsem celou peněženku, shodou okolností tam žádná jiná dvacka nebyla. Musela jsem si také říci o účtenku. Bohužel až u auta jsem zjistila, že mi první 3 položky na mé účtence nepatří. Patřili zřejmě k nákupu paní, která byla ve frontě přede mnou, snažila se mi tam pomoct uklidnit brečícího syna, také nedávala na pokladníka příliš pozor. Brambory, které kupovala ji pokladník namarkoval 2x ( na učtence je totiž 2x po sobě položka brambory rané 1,204 kg). Když jsem to jela pak do této prodejny reklamovat, odpovědný pán z JM mi řekl, že už je to nyní Albert, (přitom všude byly ještě cedule JM). Řekl, at se stavím zítra, že se musí poradit z manažerem prodejny. Neměla jsem sílu se dohadovat, tentokrát mi syn sice spal, ale dcera se vztekala, že chce rohlík. Další den jsem pochopitelně platit benzín a vláčet děti po prodejně už nemínila. Zavolala jsem sice pak na linku Alberta, kde mi potvrdili, že reklamace po JM vyřizují, to bohužel pracovníci Z JM na Hájích nevědí. Všechny maminky, které občas musí nakupovat s malými dětmi tedy upozornuji, že i mezi pracovníky prodejen jsou takoví, co využijí vaší nepozornosti, když se věnujete dětem.
Předchozí