| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Jak se nezamilovat do FDN Brno

Je mi 18 let a chci se podelit o me zkusenosti z detskou nemocnici. V rijnu 2000 jsem byla operovana.Byla to laparoskopicka operace, kdy mi vzali slepaka.
Letos, v listopadu mi zacli problemy, bolelo me bricho jak u slepaka, ale ten to samozrejme nebyl. Litala jsem po doktorech a vsichni me meli za hypochondra a simulanta. Az v lednu me prijali do detske nemocnice. Pry na observaci(pozorovani) a dosetreni stavu. Lezela jsem tam a v unoru mela oslavit 18te narozeniny a stejne se tam ke me chovali jak k malemu diteti. Delali mi ruzna vysetreni, bez predchozich informaci.Proste za mnou prisla sestra a rika:pojd, jdes na irigografii(diky tomu, ze studuju zdravku vim o co jde).nic mi tam nezjistili, jen to, ze po te operaci v roce 2000 me zustala v male panvi kovova svorka.a doktori se nam snazili namluvit, ze tam patri, ze se to pri te operaci svorkuje a me se ta svorka jen uvolnila a spadla do male panve. Nevime jak to je tak z toho nic nedelame. no po tydnu me poslali dom s tim, ze jsem hypochondr. Tak jsem si sla lehnout ke sv. Anne kde me operovali a diagnozu mi nasli. Ted uz jsem nastesti v poradku. takze v detske-nejen, ze je to tam jak v zoo, prosklene mistnosti, clovek tam i bez diety ma hlad a navstevy nepusti ani 5 minut pred navstevnima hodinama, ale doktori i sestry-absolutni ignorace. chtela jsem prasek na bolest a musela cekat hodinu, nez prisel nejakej doktor a napsal mi ho!Nebo jeste kdyz jsem byla na prijmu, tak tam bylo dite s akutnim slepakem a misto aby ho vzali prednostne tak musel cekat az na neho prijde rada!!je toho vic, jen ted nemam cas to vypsat. proste-detska nemocnice je HOROR!!!!!!!!!!!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)