| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Dopis mrtvému synovi

Tak na to není tak těžké odpovědět. Přece někteří (možná mnozí) pediatři. Teď se to možná díky novému přístroji zlepší, ale co říkáš těmto zkušenostem.
Příklad 1:
Když byl mému synovi rok, dostal rýmu a teplotu a lékařka okamžitě předepsala antibiotika. Nedala jsem je a při další kontrole jsem to lékařce řekla a také jsem jí řekla, že u mě skončila. Zeptala jsem se jiných rodičů a s tímto výsledkem: Cituji: "Ona je paní doktorka pečlivá, nechce nic zanedbat, jen v nemocnici jsou divní lékaři. Když nás tam naposled poslala, tak byli nevrlí a říkali, že když dostane dítě rýmu, máme si koupit kapky do nosu a ne otravovat v nemocnici."
Příklad 2: Byli jsme u švagra a malá neteř dostala teplotu. Matka s ní byla u pediatričky. přišla s tím, že je to jen chřipka a dostali amoclen. Moje upřímné dítko tehdy zkonstatovalo "antibiotika na chřipku, to je nějaký divný ne?"

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.