| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Do poslední kapky mléka aneb Kdo nekojí s námi, kojí proti nám!

Ahoj Kláro,

nejsem žádný odborník-zdravotník, jsem jen kojící maminka dítěte s ekzémem a sama moc žádnými alergiemi netrpím. Resp. testy jsem nikdy dělány neměla, ale mám alergii na ajatin, na náplast, dále po některých agresivnějších pracích prášcích a např. po SAVU mám vyrážku. Manžel má lehkou, opravdu lehkou pylovku. Přesto naše dcera má atop jako blázen a testama nemá prokázaného dosud nic. Kojím ji stále ještě proto, že se prostě drbe a svědí jako ďas (nyní již tedy zejména v noci).... u nás je prostě problém ten, že jsme nenašli jiný způsob nočního uklidnění než kojení(sláva, že na to alespoň něco trochu funguje!!-vážně jsme zkoušeli snad všechno, ostatně asi jako každý rodič atopického dítěte).
To s tím odstavením a následným vymizením ekzému mi známo je, ovšem, co když zrovna naše dcera nebude tento případ (neboť potravinové testy má všechny negativní, tudíž i já, jako kojící matka mohu jíst, co chci), dcera má samozřejmě stále částečnou dietu. Pokud by se po odstavení svědila dále, tak vážně už nevím jak bych to dělala...Znám ze svého okolí dost takto postižených dětí, rodiče si u nich v noci střídají služby, např. maminka je vzhůru u dítěte do jedné hodiny v noci, pak maminka spí a u drbajícího se dítěte je zase několik hodin tatínek atd... Vzhledem k tomu kojení mne nemusí manžel zastupovat a nějak to s dcerou zvládám v noci sama, právě přes kojení. Je mi jasné, že takhle to už asi moc dlouho nepůjde, přece jen dceři budou na podzim tři roky, takže bych měla s kojením přestat...

Ještě se tedy musím podivit, jak jsi psala o tom, že jíš všechno (čokoládu, kávu, mořské rybičky..) ..máš Ty sama potravinové testy vůbec dělány? Ono se toho nedoporučuje spousta, ale opak je někdy pravdou... Např.někomu na ekzém vůbec nevaděj citrusy, ale vadí mu např. jablko, které bývá často velice nesmyslně označováno za nealergenní...