Moniko, ale coza výchovné zázraky očekáváš u dětí mezi 3. a 4. rokem??? Víš, já jsem na takové to "pracování s dětmi" už skoro alergická. Výkon od batolecího věku. Moje dítě si zatím chodí do školky hrát a lumpačit s kamarádkama. Shodou okolností a díky tomu, že nebývá nemocná, se tam naučila X básniček, Y písniček, zlepšila se výslovnost a začíná slušně kreslit. Starší, která taky chodila denně, ale bohužel tak týden v měsíci kvůli nemocem, tohle všecko zvládla taky (a rychlejc :-)))). Systematická práce s kolektivem...nevím. Jsou to děti a před tím čtvrtým rokem hodně malé děti.
Jo a co se ti zdá divného na tom, že se dítě šprajcne před besídkou? A nejen že tam nepůjde, ony jsou taky děti, které tam nejdřív jdou, ale když uvidí hromadu natěšených rodičů, tak se rozbrečí a utečou k mamince. jestli s tím měly učitelky ve školce tak hrozný problém, tak je něco špatně - tohle je normální a časté, to přece každá soudná učitelka musí očekávat.
Zdá se mi, že tady říkáš - znám jednu školku bez možnosti klouzavé docházky a je dobrá, a jednu s touto možností a dobrá není, a generalizuješ to, jako by tyhle dvě věci spolu souvisely. Jenže já jsem přesvědčená, že nesouvisejí. Souvisejí jen s organizačníma schopnostma ředitelky.
Předchozí