Tý vado, tady se to rozjelo :o)
Mimino:
ad 2. Asi ti nějaké funkce opravdu unikly, protože i já i já pracuji Vanilčiným stylem. Holt kdo se připojuje přes Telecom objeví v sobě netušené možnosti :o))) Abych předešla debatám: mým šéfem je můj manžel, moji práci za mne nikdo neudělá a zaplaceou ji mám stejně, ať ji dělám čtyři hodiny nebo deset a připojuji se z domova, ba dokonce ani účty za telefon do firemního účetnictví nedáváme a platíme z vlastní kapsy :o)
ad 4. Proč ne? V téhle diskuzi to zatím nepadlo, ale v tisku už jsem párkát slyšela od učitelů reakce, že by rádi byli placeni stejně, jako třeba doktoři, kteří oproti mají velký peníz a přitom jsou také placeni státem. Nevím, jak je to s penězi, ale vím jedno - kdyby ti doktoři nedělali po nocích, tak by taky měli podstatně míň...
ad 5. Opravdu nic nebrání učitelům práci změnit. Nehledě k té drobnosti, že už když šli na školu, tak MUSELI vědět, že si vybrali povolání, ve kterém se jim nebude dostávat peněz. Pokud to nevěděli, pak jsou silně slabomyslní a snad aby radši neučili... A kdo bude učit? Nikdo. Nebo nekvalifikovaní lidi špatně. Potom by stát byl nucen něco začít dělat, protože by se proti němu nepochyně zvedla vlna odporu z řad rodičů od školáků. Rodiče zatím situaci tak špatně nevnímají, tak se ta vlna odporu holt zvedla proti učitelům...
ad 6 Mám obavy, že učitelé nejsou jediní, kdo nemají peníze na osobní rozvoj - pokud tímto budou před veřeností argumetnovat, těžko budou pochopeni...