nejlepší jsou příspěvky typu ..ZA KATEDROU JSEM SICE NIKDY NESTÁLA, ALE...jsem odborník na to, jak moc práce učitel má, a jak je náročná...podle vyhraněných názorů...
Vy, co takhle píšete, vzpamatujte se! Nemyslíte, že o vaší práci by někdo (bez bližší znalosti věci) také mohl říkat - na to, že se tam povalují u počítače, jen pijou kafe a chodí s papíry...postávají s lopatou a popíjí v pracovní době v hospodě...na to mají peněz dost a dost...atd. Jen vy třeba víte, jak vaše práce dá zabrat, jaké má nevýhody...
Já jsem si vyzkoušela víc profesí, a u každé bez výjimky je plno věcí, co není zvenku vidět, ale dělat se musí, a kdo to nedělal nepochopí...
Pět let jsem učila na základce, měla jsem tu práci i děti velmi ráda, a lichotilo mi, že i několik let potom, co jsem z té práce odešla se s se mnou na ulici radily "moje" děti třeba jaké si vybrat povolání...ale s prací v kanceláři se to prostě nedá srovnat. Mám o polovinu vyšší plat, udělám si pauzu když se mi chce, tedy když jsem unavená, kafe si taky vypiju když na něj mám chuť, a když se mi chce na záchod, klidně jdu, a nemusím při tom trnout hrůzou jako dřív, že když si v době dozoru odskočím, tak mezitím někdo vypadne z okna a mě zavřou...už odpoledne rodině neříkám proboha nemluvte na mě...už nemusím odpoledně, po večerech, v posteli a o víkendech přemýšlet, jak na toho Nováka, aby se nepřestal učit, když tak hezky začal, ale zatím je to pořád na čtyřku, tak jak ho jinak motivovat, a jak vysvětlit ten minulý čas líp té šesté cé, protože se jim to pořád nedaří, jakou na to vymyslet hru nbo fintu...