| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Otcovské fejetony: Učitelská výplata

Zuzavo, já přece nechci snižovat ani práci učitelů a vyvyšovat svou nebo naopak, prostě nechci hodnotit jakoukoli práci. Jen říkám, pořád a dokola, že se mi nelíbí, že učitelé jsou placeni paušálně (ať už hodně nebo málo, resp. uboze nebo dost), dobří špatní na jednu hromadu. Měla jsem hodně dobrých učitelek a taky si dobře pamatuju ty, které chodily se železnou pravidelností do třídy 10 min po zvonění, nepřipravené na hodinu, zato se štosem písemek, které musely opravit a s vonícím čajem. A samozřejmě záleží na žácích jaké mají: něco jiného je pustit z dohledu bandu učňů a něco jiného gympláky, u nichž se dá jakás takás míra nechci psát inteligence nebo slušnosti...ale prostě víme čeho, očekávat. Tak je tu taky otázka, zda mají opět dostávat všichni stejně, středoškolští profesoři, kteří musí mít nadprůměrné znalosti, aby "zvládli" dotazy nadprůměrných žáků anebo mistři a učitelé na SOU, kteří musí především zvládnout stádo hejhuláků a ohlídat předčasně vyspělé madam, aby jim o přestávce nevlítly do jiného stavu se spolužákem(všechno v nadsázce, ale myslím, že zhruba si rozumíme).