Marto, ale já když slyším A, chci slyšet i B, toť vše. Reklama na cokoli, jak známo bývá udělána tak, že se zákazníkovi sdělí jen pozitivní věci a mě by právě zajímala i negativa. Jistě, buď koupím nebo nekoupím, ale aspoň já patřím mezi lidi, že zásadně nekupuju podle toho, co mi kdo vykládá v reklamě.
A každá věc na světě má své pro i proti...nic víc, nic míň.
Vašeho syna to zlikvidovalo za den...znám ženu, která díky podobné "hurá akci" šla na očkování proti chřipce. Dnes je v plném invalidním důchodu, belhá se o holích a její život je šmatlání se po doktorech. Nechala se naočkovat, byla v pohodě, žádné vedlejší účinky, za nějakou dobu dostala chřipku stejně a reakce těla byla katastrofální. Z do té doby zdravé produktivní ženy se stala invalidní důchodkyně.
Kdyby se něco podobného stalo Vám, nespílala byste nad tím, proč Vám někdo neřekl to B, že se stává poměrně často, že očkovanci proti chřipce chřipku stejně dostanou, protože přijde třeba jiný typ a pak ta chřipka většinou "stojí za to".
O tohle mi šlo, uvést možná rizika apod....
Předchozí