Libik, a o to jde. Tyto billboardy, respektive obrázky, by se měly dostat k odrůstajícím dětem (já nevím, 12 až 15 let???). Ale tak, jak vypadá tato kampaň - se ony děsivé obrázky dostanou i k dětem, které ještě ani zdaleka nejsou dostatečně "odrostlé". A to je, myslím, to špatné.
Nemám nic proti trošku drsnější, realističtější osvětě mládeže. Já jsem ve třeťáku taky shlédla v rámci rodičovské výchovy videonahrávku s probíhající interrupcí v pokročilém stadiu těhotenství. Zapůsobilo to na mě přesně tak, jak mělo: na potrat jen v nej,nej,nej,nej,nejhorším případě - jinak ne!
Ale co by totéž video udělalo s mým osmiletým školákem, to si ani nechci domýšlet! Jak ho znám, hrozilo by opravdu spíše to, že by pak už v životě nechtěl dítě ani vidět!!!
Předchozí