Se spoustou věcí souhlasím, ale přesto si myslím, že kampaň nemá vhodnou formu, že by víc prospělo vysvětlování, doma i ve škole, občas nějaká přednáška odborníka už i na základce, na 2.stupni.
Vzhledem k tomu, že množství potratů u nás výrazně klesá, myslím si, že tak tupý ten náš národ není, aby teď potřeboval takto reálné obrázky. Možná by stačilo pokračovat v tom, co se dělá poslední roky, když to zabralo.
A mimochodem, naši kluci mají 5,5 a 3 roky a moc rádi se dívají na letadla, která jsou obvykle ve vzduchu. Billboardy vysoko vidí a i ten mladší se zajímá o to, co vidí. Jistěže jim to zvládnu vysvětlit, že se s tím nějak vyrovnají. Ale proč v tomto věku? To je stejné, jako by reklama na očkování měla na billboardech fotku neočkovaného, v poslední fázi nějaké nehezké choroby. Mělo by platit "všeho s mírou".
Veronika
Předchozí