... sice neprodáváme v sekáči, ale také nabízíme své služby, přímo veterinární a jsme rádi, když je od nás lidé kupují... takže v zimních i pošmourných dnech bych vám přála vidět čekárnu po celodenním provozu, kdy nás navštíví cca 50 psích pacientů + doprovod. Celoročně k nám pak chodí psí bardi, kteří mají pocit, že se tady prostě musí "podepsat", občas musím vyšetřit zvíře, o které se někdo nestará, válí se ve výkalech atp... a potom se leckdy musím jít převlíknout - řekla bych, že je to situace srovnatelná s kočárkem v prodejně -nicméně bych si ani já ani nikdo jiný ze zaměstnanců nemohla dovolit třeba jen pípnout, že pes není vychovaný, protože právě počural dveře nebo se vykálel na čerstvě vytřenou podlahu - uklízí vždy personál a nikdy nás nenapadlo, že by to mělo být jinak. Každý občas ujedeme a možná se někomu zdá, že je to nesrovnatelné, ale obchodníci s čímkoli chtějí asi v prvé řadě prodat a podle toho by se měli chovat, tj. počítat i s tím, že zákaznicemi jsou matky s malými, ať už nechodícími či neposednými dětmi, notabene v obchodě, kde věci pro tyto děti prodávají. Řekla bych, že blaho zákazníka je důležitější, než pohodlí zaměstnance, protože bez něj by nebylo proč zaměstnávat... A mimochodem - bezbariérový přístup musíme mít i my, přestože z tisíců stálých klientů máme fyzicky jen dva vozíčkáře - že bychom si na dveře zkusili vylepit nějakou nálepku :-) ?
Předchozí