Dcera je ve čtvrté třídě ZŠ, na které se vyučuje Aj od první třídy, v prvních třech letech formou zájmového placeného kroužku (v dopoledních hodinách). Anglický jazyk neovládám, moje hodnocení je tedy veskrze laické. Nemohu však přehlédnout, že dcera má stále znalosti plus mínus na úrovni výstupu z MŠ, kde též měli Aj, to znamená, že zná číslovky, barvy, zvířátka... Ještě stále se však plete například v zájmenech, v jednoduchých větách má problém obměnit jedno slovo, protože vlastně neví, jak je věta vystavěna. Dcera je inteligentní, paměť má dobrou, nemá problém se soustředěním. Pokud se výuka radikálně nezlepší (nyní ve čtvté třídě se zatím zdá, že přeci jen přidává škola na systematičnosti a náročnosti), budeme uvažovat buď o osmiletém gymnáziu, nebo hodinách Aj mimo ZŠ.
Předchozí